Merhaba Güzel İnsanlar...

Öncelikle herkese merhaba ve selamın aleyküm.
Blog açmaya bugün karar verdim ve bugün 23.01.2018 yarın benim için büyük bir gün sebebini gizli tutuyorum ama güzel bir gün işte. Blog açmaya karar verdim olmayan boş vaktim çok olduğu için kendime bir hobi edinmek istedim ve ilk adımı attım.Bu blog sayfasında güzel şeyler paylaşmak istiyorum bana iyi şanslar dileyin.Sayfanın ismini bir avuç cennet koydum çünkü kendim için güzel şeyleri paylaşacağım kendime bir avuçluk bir cennet sayfası oluşturacağım... Estağfurullah bu çocuk Allah'a şirk koşuyor demeyin mecaz yapıyorum tabi ki...Ha bu arada hep güzel şeyler paylaşacağım diye söz vermeyeyim belli mi olur hayat bu hep güzel şeyler olmayabiliyor ara sıra sizinle hüznümü de paylaşabilirim.Her şeyin güzel olması dilekleriyle...En az yeşilçam filmleri kadar :)
Şöyle bir de şarkı bırakayım. Bir Avuç Cennet

Yorumlar