Ah Hayat...

Merhabalar sevgili okurlar.Artık kaç kişisiniz bilmiyorum ama olsun hepinize merhaba...
Mart ayı geldi büyükler demiş ki ''mart kapıdan baktırır kazma kürek yaktırır.''Sahiden öyle değil mi ? Sabah havaya güvenip çıkıyorsunuz beş dakika sonra sırılsıklam oluyorsunuz...Bizler de öyleyiz aslında ruhlarımız yok mu çok belirsiz her şey güzel görünüyor ama beş dakika sonra sırılsıklam oluyoruz hüzünler,sevinçler birbirine giriyor sorumlulukların getirdiği stres veya kötü bir haber olacak olmanın bilincinde olmak.Hayat diyorum okurlar hayat karmaşık aslında hepimiz ezberlemiş ve ezbere yaşıyoruz hayatı, farklılığa açık değiliz plan yapmıyoruz ama hayatın planı hep hazır sadece bakmıyoruz, okula giderken ders programına bakmamak gibi bir şey bu...Kış ayları insanları genel olarak depresyona sürüklüyor sanırım herkesin ruh halinde bir kırgınlık bir pesimistlik var bir karamsarlık kendinize gelin azcık yav hayatta gülünecek şeylerde var onları da bulun mesela...Streslerden sorumluklardan kaçın gidin arkadaşlarınıza doğru yuvarlanın onların yanında her şey iyi gibi geliyor en azından kısa sürelide olsa iyi hissediyorsunuz.Hayatınızda iyi hissetmenize sebep olan insanları merkeze yerleştirin sanırım mutlu olmanın yolu bu.Evet okurlar farkındayım karman çorman bir şey oldu ne yazdığıma dair benim de bir fikrim yok ama yazmak istedim işte...Güzelim Türkçeyi de katletmiş bulunuyorum sanırım olsun işte hayat bazı kusurları görmeden daha güzel :) (kendimi avutuyorum üstüme gelmeyin) Ne diyeyim okurlar kendinize iyi bakın, iyi davranın işte öyle fazlada üzülmeyin he hayat gelip geçici zaten spoiler olacak ama hepimiz öleceğiz yaşamın keyfini çıkarın.

Yorumlar